آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 316
باردید دیروز : 206
بازدید هفته : 776
بازدید ماه : 761
بازدید سال : 6161
بازدید کلی : 146470

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
نظرات
رسانه‌های غربی گزارش دادند این تانک جزو سلاح های پیشرفته ای قرار می‌گیرد که ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رسانه‌های غربی گزارش دادند این تانک جزو سلاح های پیشرفته ای قرار می‌گیرد که جمهوری اسلامی ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند.
 
تی-۹۰ جدیدترین تانک ارتش روسیه است که تولید آن از سال ۱۹۹۵ آغاز شد. این تانک با پیشرفت تانک تی-۷۲ ساخته شده و ابتدا تی-۷۲بی‌یو نام داشت اما به دلیل شکست سنگین تی-۷۲های عراقی در جنگ خلیج فارس که اعتبار این تانک را به شدت مخدوش کرده بود نام آن به تی-۹۰ تغییر یافت.
 
تانک T90 محبوب ایرانی‌ها
تعداد بازدید از این مطلب: 247
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
نظرات
فرماندار شوش گفت: ساعاتی پیش یک فروند پهپاد بدون سرنشین در محدوده شهرستان شوش سقوط کرد.
به گزارش یک فروند پهباد در محدوده شهرستان شوش سقوط کردگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نجاتی گفت: ساعاتی پیش یک فروند هواپیمای شناسایی رزمی بدون سرنشین خارجی  در حاشیه شهر شوش واقع در استان خوزستان سقوط کرد.

فرماندار شوش تصریح کرد: اطلاعات کامل درباره سقوط این پهپاد را تا ساعتی دیگر اعلام می شود.

برای دیدن تصاویر اینجا را کلیک کنید.


تعداد بازدید از این مطلب: 241
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
نظرات
مشاور فرمانده نهاجا گفت:اسکورت جنگنده روسی توسط نهاجا به منظور شناسایی و رصد منطقه صورت گرفته و موضوع خاصی نیست.
اسکورت جنگنده روسی توسط تامکت نهاجا به منظور شناسایی صورت گرفته است
امیر سرتیپ حسین چیت فروش مشاور فرمانده نهاجا در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فیلم منتشر شده از اسکورت جنگنده روسی توسط تامکت‌های نهاجا اظهار داشت: امکان اسکورت توپولوف روسی توسط تامکت‌های نهاجا وجود دارد 
 
وی بابیان اینکه اصل فیلم را مشاهده نکرده است، خاطرنشان کرد: البته از این احتمالات زیاد است و اسکورت جنگنده روسی به منظور شناسایی و رصد منطقه صورت گرفته و موضوع خاصی نیست.
 
گفتنی است اخیرا مخالفین سوری فیلمی از اسکورت یک توپولوف روسی توسط تامکت‌های نهاجا منتشر کردند.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 234
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
نظرات
فیلمی از لحظه اسکورت بمب افکن های روسیه بوسیله یک جنگنده ایرانی در رسانه ها منتشر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "واشینگتن فری بیکن،" وزارت دفاع روسیه روز گذشته فیلم های متعددی از عملیات هوایی و دریایی مسکو علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرد. در یکی از این فیلم ها، جنگنده "اف-14" ایران، بمب افکن های "توپولف-95" روسیه را به سمت سوریه اسکورت می کند. این بمب افکن ها و جنگنده ها برای نابودی عناصر داعش به سمت سوریه در حرکت هستند. 
 
"بوریس زیبرمن،" کارشناس مسائل روسیه و خاورمیانه در "سازمان دفاع از دموکراسی" گفت: این فیلم نشاندهنده آن است که احتمالا روسیه برخی از موشک های کروز خود را از حریم هوایی ایران به سمت سوریه پرتاب می کند.
 
وی در ادامه افزود: به احتمال زیاد، بخشی از این فیلم در حریم هوایی ایران گرفته شده است. این نشاندهنده همکاری های نظامی مستمر ایران و روسیه است. روسیه با انتشار این فیلم ها قصد دارد قدرت نظامی خود را به نمایش بگذارد. مسکو پیشتر نیز فیلم هایی از حملات هوایی خود به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرده بود.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 251
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
نظرات
حضور رئیس جمهور روسیه پس از 8سال در ایران از این جهت حائز اهمیت است که مسکو در زمان سکانداری پوتین به جمع هفت قدرت برتر اقتصادی ملحق شد.
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ویژگی­‌های بارز رابطه بازیگران در صحنه سیاست بین‌­الملل، نسبی بودن روابط است این ویژگی ماهوی، پایه تنظیم اهداف و منافع هر کشور در تعیین رابطه دوستانه، خصمانه و یا بی­طرفانه با سایر کشورها به شمار می­‌رود.
 
در این راستا روابط ایران و روسیه به عنوان دو کشور در صحنه سیاست بین‌­الملل نیز از این قاعده ماهوی مستنثنی نبوده به گونه‌ای که روابط دو کشور در طی چند سده اخیر را نیز باید در همین قاعده جستجو کرد که در مقاطع مختلف تاریخی، موجب نزدیکی و یا دوری دو طرف از یکدیگر شده است.
 
کمتر از 1 ماه پیش بود که "بیژن زنگنه" وزیر نفت کشورمان از سفر سران کشورهای بزرگ تولید و صادرکننده بزرگ گاز جهان به تهران خبر داد و گفت: "سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز آذر ماه در تهران برگزار می‌شود".
 
زنگنه با مهم ارزیابی کردن حضور وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز پس از دو سال در تهران، تاکید کرد: این نشست در بالاترین سطح و با حضور رؤسای جمهوری کشورهای عضو این مجمع در تهران برگزار می‌شود، بنابراین با برگزاری سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز جهان روسای کشورهایی همچون "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزولا، شیخ خلیفه بن زاید رئیس امارات متحده عربی، فواد معصوم رئیس جمهور عراق، عبدالعزيز بوتفليقه رئیس جمهور الجزاير، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر، سلطان قابوس پادشاه عمان و سران و مقامات بلند پایه سایر کشورهای گازخیز جهان مسافر تهران خواهند شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
نظرات
نیویورک تایمز در گزارشی به ضعف دیپلماتیک عربستان در تقابل با ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نیویورک تایمز در گزارشی به قلم "کارول جیاکومو" به تحلیل قدرت دیپلماتیک ایران و عربستان در منطقه خاورمیانه و حتی فراتر از آن، در مسائل بین الملل پرداخت. در این گزارش تاکید شده است عربستان به حدی خود را بر روی عداوت و مخالفت با ایران متمرکز کرده که از موضوعات بسیار دیگری غافل مانده است.
 
نیویورک تایمز می‌نویسد: عربستان و مقامات خاندان پادشاهی این کشور هرگز دشمنی خود را با ایران پنهان نکردند. ریاض تقریبا در تمام موارد منطقه‌ای و بین المللی نظری متفاوت با تهران دارد. درحالیکه نقش ایران در حل بحران سوریه پررنگ‌تر از هر زمان دیگری شده، عربستان بنای ناسازگاری را با کشورهای حاضر در مذاکرات صلح سوریه گذاشته است. مقامات آل سعود پس از تعلل کشورهای غربی برای سرنگونی دولت "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، را به باد انتقاد گرفتند. ریاض اجتناب آمریکا از برکناری دولت اسد را بزرگترین و بدترین اشتباه استراتژیک و دیپلماتیک اوباما خواند. در این شرایط ایران که در اغلب مسائل خاورمیانه حضوری پررنگ دارد، به شیوه‌ای منطقی وارد عمل شد و نشان داد می‌تواند یک شریک دیپلماتیک خوب برای پایان دادن به بحران 5 ساله سوریه باشد.
 
این نشریه آمریکایی در ادامه نوشت: ریاض جهت‌گیری تک بعدی درباره مسائل خاورمیانه در پیش گرفته است و هر اقدامی که انجام می‌دهد به نوعی با ایران در ارتباط است. این تمرکز افراط‌گونه بر ایران موجب شده است مقامات ریاض حضوری مثبت و فعال را در دیگر موضوعات روز جهان از دست بدهند. عربستان مشکلات متعددی در خانه دارد. حملات تروریستی زیادی در استان‌های شرقی این کشور روی می‌دهد که همگی به حملات تروریستی گروه‌های افراطی علیه اقلیت شیعه عربستان مربوط می‌شود. بی‌توجهی به این گونه حملات بر تعداد قربانیان در میان شیعیان عربستان افزوده و علاوه بر افزایش نارضایتی‌های داخلی، امنیت عربستان را هم با چالش جدی مواجه کرده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394
نظرات
صفحه طرفداران سردار سلیمانی عکسی از دیدار وی با یکی از فرماندهان ارتش پاکستان را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. صفحه طرفداران سردار سلیمانی عکسی از دیدار وی با یکی از فرماندهان ارتش پاکستان را منتشر کرد.

در توضیح این عکس نوشته شده است: "دیدار با یکی از فرماندهان ارتش پاکستان در طول هشت سال دفاع مقدس."
 
دیدار سردار سلیمانی با یکی از فرماندهان ارتش پاکستان+ عکس

برچسب

تعداد بازدید از این مطلب: 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات

6توصیه برای افزایش سلامت روانی کودکان

 

کودکان امانت های الهی هستند و والدین وظیفه دارند امانت دارهای خوبی باشند. در این راستا علاوه بر نیازهای جسمی کودکان باید به نیازهای روحی روانی آنها نیز توجه کنند.همیشه این تصور وجود دارد که مشکلات سلامت روحی مانند افسردگی یا اضطراب مخصوص بزرگسالان است. اما متاسفانه کودکان ما نیز از این مشکلات در امان نیستند.

 
سلامت روح و روانی کودکان

مشکل اینجا هست که کودکان به دلیل سن کم نمی توانند در خصوص مشکل خود حرف بزنند و قادر به کنترل مشکل شان نیستند. بنابراین نقش والدین و پزشک اطفال پررنگ تر می شود. والدین برای داشتن فرزندانی سالم باید علائم اختلالات روحی روانی را بشناسند تا در مواقع لازم از فرزندان خود حمایت کنند. چون هر نوع مشکل روحی روانی نیز باید مانند تمام مشکلات جسمی دیگر تحت درمان قرار بگیرد.در این مطلب چند توصیه برای افزایش سلامت روحی روانی کودکان داریم. لطفا با ما همراه باشید.

باب گفتگو با بچه ها را باز کنید

هر کودکی باید بتواند در خصوص احساسات و افکار خود صادق باشد و والدین نیز وظیفه دارند این احساسات را رسمیت بشناسند و از آنها غافل نشوند. به عقیده ی متخصصان زمانیکه کودکان در خصوص افکار و احساسات شان با شما صحبت می کنند نباید آنها را قضاوت کنید. کودکانی که به والدین خود اعتماد دارند به راحتی در خصوص شرایط روحی خود با آنها صحبت می کنند. این کار باعث می شود که احساس منفی شان آزاد شود و تکنیک های لازم را برای مقابله با این احساسات بیاموزند. برای ارتقای سلامت روحی روانی کودکان تان باب گفتگوی دو طرفه و بدون تنش را با آنها باز کنید تا بچه ها از احساسات درونی شان آزار نبینند و آنها را با شما در میان بگذارند.

اعتماد به نفس آنها را تقویت کنید

داشتن اعتماد به نفس بالا برای موفقیت در زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. این احساس باید از دوران کودکی در وجود هر فرد پرورش پیدا کند. اگر فرزند شما برای شروع کارهای جدید همیشه در تردید یا هراس است یا به اندازه ی کافی مصمم به نظر نمی رسد امکان دارد که از یک اختلال در سلامتی روحی در رنج باشد.
یکی از روشها ارتقای اعتماد به نفس کودکان این است که تجربیاتی که به آنها کمک می کند تا بر ترس شکست یا قضاوت شدن غلبه می کند را در اختیار آنها بگذارید. آنها را از شکست نترسانید اما در عین حال خطرات را گوشزد کنید. به عقیده ی متخصصان داشتن تفریحاتی مانند چادر زدن در کوه، شرکت در کلاس های موسیقی یا کمک گرفتن از یک مربی خوب می تواند حال روحی بچه ها را بهبود ببخشید و سلامت روحی آنها را ارتقا بدهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
جمهوری اسلامی ایران "المان‌های" بیشماری از یک قدرت بزرگ را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا به عنوان یک قدرت منطقه‌ای مطرح شده و لزوم بررسی توانمندی‌های کشورمان ضروری به نظر می‌رسد.

از دوران دفاع مقدس تاکنون ایران اسلامی هر روز پارامترهای قدرت خود را افزایش داده و کشورهای قدرتمند جهان همچون ایالات متحده آمریکا، فرانسه ، چین، فدراسیون روسیه، آلمان و انگلیس تلاش می‌کنند تا با کشورمان تعامل داشته باشند.


**بازخوانی اظهارات  "سردار سلامی"

سردار سرتیپ  "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه درباره قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران مطالبی را مطرح کرد. وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همه لوازم و شرایط قدرتمند بودن را دارا است.  وی ادامه داد: ایران همان کشوری بود که قبل از انقلاب در دکترین دو ستونه نیکسون جا می‌گرفت اما امروز همه لوازم و شرایط قدرت را داراست و در حد ائتلاف‌های جهانی عمل می‌کند.



ایران


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های بزرگ بودن داشتن دشمن بزرگ است و ما همه ظرفیت‌های قدرت را داریم با اشاره به اهمیت جلوگیری از نفوذ دشمن یادآور شد: نفوذ در مناطقی رخ می‌دهد که روزنه‌هایی برای ظهور این پدیده همچون سستی وجود داشته باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی پایان یافت و جلسه بعدی 30 آبان ماه برگزار می‌شود.
يازدهمين جلسه دادگاه متهمان پرونده نفتی آغاز شد
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ يازدهمين جلسه دادگاه رسيدگی به پرونده متهمان نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی دقايقی پيش آغاز شد.
 
بنابراين گزارش،تاکنون 10 جلسه از دادگاه رسيدگی به پرونده متهمان نفتی برگزار شده است که 3 جلسه به قرائت کيفر خواست، شش جلسه به قرائت دفاعیات زنجانی و یک جلسه نیز به قرائت کیفر خواست شرکت (Hk)از بابک زنجانی اختصاص پيدا کرده است.
 
گفتنی است؛ تاکنون و طی 5 جلسه دادگاه ، اين جلسه دادگاه نيز به ادامه قرائت دفاعيات بابک زنجانی اختصاص دارد. متهم رديف اول پرونده 100 صفحه از دفاعيات 200 صفحه ای خود را در صحن علنی دادگاه قرائت کرده است.
 
اين جلسه دادگاه نيز به ادامه قرائت دفاعيات بابک زنجانی اختصاص دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 235
موضوعات مرتبط: فرهنگی و هنری , اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
یک کارشناس وزارت خارجه ادعای مقام امنیتی ولایت فراه افغانستان درباره کمک ایران به طالبان را تکذیب کرد.
ادعای مقام امنیتی ولایت فراه افغانستان درباره کمک ایران به طالبان تکذیب شد
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبر نگاران جوان؛ یک کارشناس مسائل غرب آسیای وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص ادعای مقام امنیتی ولایت فراه افغانستان پیرامون کمک ایران به گروه طالبان گفت: اینگونه ادعاها غیر واقعی است.
 
وی با اشاره به سوابق و عملکرد گذشته جمهوری اسلامی ایران به ویژه نقش سازنده کشورمان در افغانستان خاطرنشان کرد: همواره رویکرد جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حمایت از برقراری صلح و ثبات در افغانستان بوده و این امر به درستی بیانگر راهبرد کشورمان در مقابله با افراط گرایی و خشونت است.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
دو عکس از سردار سلیمانی در اینترنت منتشر شده است که او را کنار یکی از مخالفان داعش و عضو فهرست سیاه آمریکا نشان می‌دهد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  وب سایت "تریت ماتریکس"؛ پس از تکذیب خبر شهادت سردار "قاسم سلیمانی،" فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حلب، دو عکس از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که سردار ایرانی را کنار "اکرم الکعبی،" فرمانده حرکه النجباء، یکی از مهمترین گروه‌های نظامی که در عراق علیه نیروهای آمریکایی می‌جنگد، نشان می‌دهد.
 
سردار سلیمانی در کنار دشمن شماره یک آمریکا+ تصاویر
 
تعداد بازدید از این مطلب: 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
ستاره فوتبال پایتخت كه در یک مهمانی مختلط شرکت کرده بودند با تماس همسایه ها با پليس١١٠ توسط نيروي انتظامي دستگير شدند.
تعداد بازدید از این مطلب: 266
موضوعات مرتبط: اجتماعی , حوادث , گردشگری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
در گذشته شاهد فیلتر شدن برنامه های پیام رسان، از قبیل وایبر، وی چت و ... بوده ایم. اما کاربران هر بار که پیام رسانی فیلتر می شد، به برنامه ای دیگر مهاجرت می کردند.
 
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امروز ساعت 3 بعد از ظهر قرار است جلسه کار گروه مصادیق مجرمانه با محوریت بررسی عملکرد فعالیت پیام رسان تلگرام تشکیل شود که در مورد فیلتر شدن یا عدم فیلتر شدن این پیام رسان تصمیم گیری کند. اما اگرتلگرام فیلتر شود چه انفاقی می افتد؟ آیا حدود 8 میلیون کار بر ایرانی این نرم افزار، دیگر از برنامه های پیام رسان استفاده نخواهند کرد؟ 
 
سال ها پیش برنامه وایبر در بین کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرد و ترافیک بسیار زیادی از سرور های این برنامه را ایرانی ها تشکیل می دادند. پس از چندی که از فعالیت های این برنامه گذشت و به روز رسانی هایی که انجام داد، امکان تماس های تصویری، تشکیل گروه ها و ارسال پیام های صوتی و تصویری هم به آن اضافه شد. در نهایت شاهد بودیم این پیام رسان به یکباره مختل شد و تماس و ارتباط بسیاری از کاربران با یک دیگر را قطع شد. اما با گذشت مدت زمان کوتاهی برنامه های دیگری نظیر وی چت، واتس اپ و ... مورد توجه قرار گرفتند. در اواخر عمر وایبر،‌ برنامه ای به نام تلگرام در بازار های رسمی موبایل ( گوگل پلی و اپ استور اپل) عرضه شد که در مدت زمان کوتاهی محبوبیت خاصی بین کار بران پیدا کرد.در آغاز از علل محبوبیت این برنامه می توان به سرعت بالای ارسال و دریافت پیام ها، قابلیت ارسال انواع فایل ها و  ربات های تلگرامی اشاره کرد که همین ربات ها نیز خود عامل بحث های بسیاری در مورد این پیام رسان شدند. از آخرین تغییرات این برنامه می شود به کانال های تلگرامی اشاره کرد که در روز 31 شهریور (22 سپتامبر) معرفی شد. پس از آن کانال های علمی، فرهنگی، اقتصادی، خبری و ... زیادی تشکیل شد. البته در این بین، کانال هایی با موضوع های غیر اخلاقی نیز ساخته شد و شروع به گسترش مصادیق مجرمانه اینترنتی کردند. در این مقطع، مسئولین فرهنگی و کار گروه مصادیق مجرمانه به تلگرام هشدار دادند که از فعالیت این کانال ها جلو گیری کنند. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 269
موضوعات مرتبط: اینترنت و رایانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
نظرات
بیداری شبانه برای چت های خصوصی آبرویمان را نشانه رفته است.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اینکه بیشتر از یک دهه نیست که از عمر شبکه های اجتماعی می گذرد اما این شبکه ها جای خود را در ذهن مخاطبان خود باز کرده و به عنوان یک عضو موثر در زندگی خصوصی و خانوادگی افراد ایفای نقش می کند؛ اما از کنار این مسئله نمی توان به آسانی گذشت چراکه کاربران زیادی زندگی خود را با استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی از دست داده اند و آسیب های روحی زیادی را به خود و خانواده‌شان وارد کرده اند.

قربانیانی که زندگی مشترکشان به خطر افتاده است!

سحر یکی از قربانیان استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار فضای مجازی گفت: وقتی برای اولین بار وارد وایبر شدم، چندین نفر پیام هایی از قبیل "من شما رو میشناسم اگه میشه شماره منو اد کنید"، "سلام میشه باهم در ارتباط باشیم" برای من فرستاده شد و وقتی من آنها را اد کردم، یک سری دوستان قدیمی ام بودند و یک سری هم دوستان جدید پیدا کردم تا اینکه من با پسری ارتباط مجازی را شروع کردم و ارتباطمان به نحوی بود که تا نیمه های شب به هم پیام می دادیم و بیشتر ساعاتم را با او می گذراندم و در هر جایی دنبال فرصت بودم تا آنلاین شوم و ارتباطم با او را برقرار کنم.

کاربرانی که خود را بیش از حد گرفتار شبکه های اجتماعی کرده اند علاقه شدیدی به برقراری ارتباط با افراد مختلف دارند به گونه ای که حتی مشاهده شده متاسفانه افراد متاهل نیز در این دام افتاده اند.

قربانیان حقیقی در دنیای مجازی

تعداد بازدید از این مطلب: 292
موضوعات مرتبط: فرهنگی و هنری , اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات
واشینگتن پست نوشت موافقان و مخالفان توافق هسته‌ای ایران بی‌صبرانه در انتظار انتشار گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خیرنگاران جوان؛ واشینگتن پست در گزارشی به قلم "والتر پینکاس" مدعی شد: آژانس بین المللی انرژی اتمی 15 دسامبر (24 آذر) نتیجه تحقیقات خود درمورد چگونگی محدودسازی فعالیت‌های هسته‌ای ایران و پایبندی این کشور به مفاد توافق هسته‌ای وین را ارائه می‌دهد. موافقان و مخالفات این توافقنامه در هر دو کشور ایران و آمریکا گوش به زنگ هستند تا از گزارش منتشر شده به عنوان سندی در جهت اثبات دلایل موافقت و یا مخالفت خود استفاده کنند. در حقیقت این گزارش خوراک هر دو گروه را تامین خواهد کرد.
 
واشینگتن پست در این باره نوشت: مخالفات توافق هسته‌ای در آمریکا بحث‌های جدیدی را بر سر توان آژانس در راستی‌آزمایی فعالیت‌های هسته‌ای ایران آغاز می‌کنند. اگر گزارش جدید آژانس نشان دهد ایران از قوانین تخطی کرده، نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دلیلی مستند برای لغو توافق وین به دست می‌آورند و همانطور که از قبل وعده دادند، توافقنامه را پاره می‌کنند. اگر گزارش آژانس حرکت ایران در مسیر قانونی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را نشان دهد، آنوقت ناتوانی آژانس در راستی‌آزمایی فعالیت‌های ایران را بهانه قرار خواهند داد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 252
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات
15 سال پیش در چنین روزی مردی از صحنۀ روزگار حذف شد که 60 میلیارد دلار "درآمد سالانه" را نادیده گرفته بود تا پیرو مکتب اهل بیت (علیهم السلام) شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ادواردو آنیلی در 9 ژوئن 1954 در نیویورک متولد شد. وی پس از اتمام تحصیلاتش در کالج آتلانتیک، برای ادامه تحصیلاتش در زمینه ادبیات مدرن و فلسفه شرق به دانشگاه پرینستون رفت. پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی، برای مطالعه عرفان و مذاهب شرقی به کشورهای هند و سپس به ایران سفر کرد و در جریان سفرش به کشورمان به تشیع گروید.

سناتور جیوانی آنیلی، پدر "ادواردو" یکی از پولدارترین و بانفوذترین افراد ایتالیا و مالک کارخانه‌جات اتومبیل‌سازی فیات، فراری، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو و آیوکو، به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکت‌های طراحی مد و لباس، روزنامه‌های پرتیراژ "لاستامپا" و "کوریره دلاسرا"، باشگاه اتومبیل‌رانی فراری و باشگاه فوتبال یوونتوس بود.

علاوه بر این‌ها، چندین شرکت ساختمان‌سازی، راه‌سازی، تولید لوازم پزشکی و هلیکوپترسازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی جزء سهام‌داران اصلی آن‌ها می‌باشند. میزان ثروت و نفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه‌های ایتالیا از آن‌ها به عنوان خاندان پادشاهی ایتالیا نام می‌برند. کارشناسان اقتصادی درآمد سالانه خانواده آنیلی را بالغ بر ۶۰ میلیارد دلار تخمین می زنند که حدود ۳ برابر درآمد نفتی جمهوری اسلامی ایران است.

تعداد بازدید از این مطلب: 250
موضوعات مرتبط: فرهنگی و هنری , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات
ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با تیم ملی گوام درچارچوب رقابت های هفته هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با گوام از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.
 
براین اساس، علیرضا بیرانوند، عزت الله پورقاز، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، کریم انصاری فرد، آندارنیک تیموریان، اشکان دژاگه، مهدی ترابی بازیکنانی هستند که در این مسابقه به میدان می روند.
 
این دیدار از ساعت 9 به وقت ایران در ورزشگاه دد دو  آغاز می‌شود.
 
 
حواشی قبل از مسابقه: 
 
تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران یک ساعت پیش از آغاز این دیدار ، وارد ورزشگاه شد و در بدو ورود به بازیکنان بندهایی از جنس سنگ‌های اقیانوس آرام اهدا شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 247
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , گردشگری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 25 آبان 1394
نظرات
در یک هفته اخیر لفاظی وزیر دفاع آمریکا واکنش "ژنرال‌های ایرانی" را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  "اشتون کارتر"  وزیر دفاع آمریکا اخیرا اظهاراتی ضد ایرانی مبنی بر اقدام نظامی ضد کشورمان  را مطرح کرده که با واکنش  "ژنرال‌های ایرانی" مواجه شده است.


یکی از طلایه داران و ژنرال‌های پاسخگو به تهدیدات و لفاظی‌های آمریکایی‌ها سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون پاسخگوی لفاظی دو مقام نظامی ارشد آمریکا (ژنرال  "مارتین دمپسی" فرمانده سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا و  "اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده) بوده است.



سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سال گذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت  "شهدای قنیطره"  در پاسخ به سوال خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات ژنرال "مارتین دمپسی" وزیر دفاع وقت ایالات متحده درباره اقدام نظامی ضد ایران اظهار داشت: آمریکا اگر جرات و شهامت دارد حمله کند.



**سردار دهقان: ملت ایران مرعوب تهدیدات توخالی آمریکا نخواهد شد/"اشتون کارتر" از این به بعد عاقلانه‌تر و محتاط‌تر حرف بزند

 البته پاسخ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تنها به ژنرال "مارتین دمپسی"  ختم نشد؛ بلکه اظهارات "اشتون کارتر" هم واکنش "سردار دهقان" را در پی داشت.  سردار  سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع  مدیران و کارکنان وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تداوم نا‌امنی، جنگ و خون ریزی در منطقه گفت : روزگاری آمریکا و ماشین جنگی آن، دارای اهمیت و تاثیری بود؛ لکن امروز حتی بچه‌های کوچه و خیابان هم تهدیدات و چنگ و دندان نشان دادن مسئولین نظامی آمریکا را به سخره می‌گیرند و آن را به مبارزه می‌طلبند.

تعداد بازدید از این مطلب: 159
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 24 آبان 1394
نظرات
رسانه‌ها از کشته شدن دست کم 160 نفر در حملات پاریس خبر می‌دهند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه ها از کشته شدن دست کم 160 نفر در حملات تروریستی در پاریس خبر دادند.

سی ان ان اعلام کرد دست کم دو نفر از افراد مسلحی که به سالن کنسرتی در پاریس حمله کرده بودند، در حمله پلیس کشته شدند و شبکه بی اف ام تی وی فرانسه اعلام کرد برخی از افراد مسلح هنوز فراری هستند و آمار این تروریست ها نیز مشخص نیست.

خبرگزاری فرانسه نیز لحظاتی پیش اعلام کرد بیش از 300 نفر در حملات پاریس زخمی شده‌اند که حال 177 نفر از آنها وخیم است. همچنین گفته می‌شود 8 تروریست در این حملات کشته شده‌اند و تلاش پلیس برای دستگیری سایر تروریست‌ها ادامه دارد.
 
 روزنامه فرانسوی لوفیگارو امروز صفحه نخست خود را با رنگ سیاه منتشر و این عنوان را برای آن انتخاب کرد: "جنگ در قلب پاریس"
 
شبکه پرس تی وی به نقل از دفتر دادستانی فرانسه اعلام کرد: 8 تروریست در حملات پاریس کشته شدند که 7 نفر آنها بوسیله بمب گذاری بوده است.
 
02:03  لس آنجلس تایمز نوشت: حملات پاریس از سوی یک هسته تروریستی هدایت شده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 266
موضوعات مرتبط: حوادث , داعش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 24 آبان 1394
نظرات
نیروهای پیشمرگه عراق از کشف گور جمعی 80 دختر ایزدی در شهر سنجار عراق خبر دادند.
تعداد بازدید از این مطلب: 238
موضوعات مرتبط: حوادث , داعش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
اخیرا زمزمه‌هایی مبنی بر حضور داعش در برخی مناطق خاص به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   تروریست‌های تکفیری داعش امروز به یک مشکل بزرگ در منطقه غرب آسیا تبدیل شدند که امکان اپیدمی شدن آن‌ها در مناطق دیگر جهان وجود دارد.


این تروریست‌ها که اکنون در سوریه و عراق و بعضا در لیبی دست به کشتار می‌زنند، قصد دارند در شرق اروپا هم حضوری پررنگ داشته باشند. ایالات متحده آمریکا که از حامیان  "انقلاب نارنجی" اوکراین بوده قصد دارد تا با انتقال بخشی از تروریست‌های داعش، آن‌ها را در جنگ با استقلال طلبان شرق اوکراین در کنار  "ارتش نارنجی" اوکراین قرار دهد و از این طریق سناریوی حضور داعش در شرق اروپا کلید بخورد.


تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: حوادث , داعش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
مدتی است که فضای مجازی و به خصوص نرم افزارهای تلفن همراه تبدیل به وسیله ای برای ترویج مطالب عجیب و غیر واقعی شده است.
وقتی دکتر شریعتی پس از مرگ سخن می‌‌گوید!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ فاطمه سیدی:
 
با روی کارآمدن نسل جدید تلفن‌های همراه گویا رابطه‌ها نیز از حالت سنتی خارج و سبک سوپرمدرن به خود گرفته است.این روزها اینترنت نقش پررنگی در زندگی بسیاری از افراد جامعه بازی می کند؛ فضایی که علیرغم امتیازات مثبتش گویا مجازی بودن آن عده‌ای را مجاز کرده تا دروغ  را در لباس حقیقت به دیگران عرضه کنند.
 
** وقتی پس از مرگ همچنان سخن می‌گویند
 
بسیاری از بزرگان و فرهیختگان جامعه اکنون در قید حیات نیستند با این حال روز‌ به روز برسخنان به جای مانده از این افراد افزوده می‌شود. عبارات نوظهوری که نقل محافل اجتماعی شده است و طرفداران و ارسال‌کنندگان زیادی نیز دارد. فرقی هم ندارد در چه زمینه‌ای باشد.
 
فضای مجازی را موجی از پیام‌هایی احاطه کرده است که نقل از دکتر شریعتی و حسین پناهی و... است. اما به راستی چه تعداد از این پیام‌ها از زبان خود این افراد است؟!
تعداد بازدید از این مطلب: 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
رئیس سابق سازمان اطلاعات (حفاظت اطلاعات) اسرائیل گفت: داعش تا مدت‌ها تهدیدی استراتژیک برای اسرائیل محسوب نمی‌شود.
داعش تهدیدی برای اسرائیل نیستبه گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر ستاد  "آموس یادلین"  رئیس سابق سازمان اطلاعات (حفاظت اطلاعات) رژیم صهیونیستی اظهار داشت: داعش تا مدت‌ها تهدیدی استراتژیک برای اسرائیل محسوب نمی‌شود.



شایان ذکر است مسئولین صهیونیست از هیچ کمکی به تروریست‌های تکفیری در جنوب سوریه دریغ نمی‌کنند. سایت گلوبال ریسرچ  ( Global Research ) نوشت: بر اساس مشاهدات شورای امنیت سازمان ملل (United National Security Council) در 18 ماه گذشته نیروهای دفاعی اسرائیل (Israel Defence Force) یا (IDF) ارتباط منظمی با شورشیان سوریه از جمله نظامیان دولت اسلامی (تروریست‌های داعش) داشته‌اند. روزنامه هاآرتص  (Haaretz ) گزارش داد: روابط نزدیک بین شورشیان مسلح سوریه و ارتش اسرائیل بر اساس مستندات سازمان ملل وجود دارد.

 
سایت آی 24 نیوز  ( i24news )  درباره کمک‌های رژیم صهیونیستی به تروریست‌های تکفیری نوشت: بر اساس گزارش‌های شورای امنیت سازمان ملل از مارچ 2013، اسرائیل مجروحان (شورشی) را به داخل اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) جهت مداوا در بیمارستان شهرستان‌های (شهرک‌های) "صفد" و "نهاریا" منتقل کرده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
یارانه نقدی می‌بایست در روز 22 ماه جاری واریز می‌شد، اما گویا تاخیر واریز به این ماه (مرحله 57) نیز قدم گذاشته و هنوز زمان پرداخت مشخص نیست.
تاخیر در واریز یارانه‎ها به یک ماه رسید/یارانه آبان ماه چه وقت واریز می‎شود؟به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از سال 89  در کشور شروع شد و به موجب قانون پرداخت 45هزار و 500 تومان یارانه نقدی برای کمک به اقشار کم‌درآمد در دستور کار قرار گرفت.
 
اما متأسفانه از همان ابتدا که "یارانه‌"  وارد ادبیات اقتصادی کشور شد، تاریخ پرداخت آن یکسره در حال تغییر و تاخیر بود. تا جایی که امروز بازه زمانی این تاخیرها به جایی رسیده که خود مسئولان هم گاهی نمی‎توانند سررسید دقیق پرداخت یارانه‎ها را اعلام کنند، به طوری که این مقوله باعث سردرگمی مردم شده است.
 
طی بررسی‎های به عمل آمده زمان واریز یارانه از خرداد ماه سالجاری با تاخیر 4 الی 5  روز  همراه بوده است، به طوری که یارانه نقدی ماه جاری می‌بایست 22 آبان واریز می‌شد. اما گویا پروسه تأخیرها به مرحله پنجاه‎وهفتم نیز قدم گذاشته و هنوز زمان دقیق این پرداخت‎ها مشخص نیست. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 237
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
امام جمعه موقت تهران گفت: اظهارات نیش‌دار و با عصبانیت در شأن رئیس‌جمهور نیست.

ادبیات نیش‌دار در شأن رئیس جمهور نیستبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته پایتخت با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با روسای دانشگاهها و مراکز آموش عالی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بیانات نورانی، سازنده، دلسوزانه در جمع روسای دانشگاه‌ها مطرح کردند که مثل همیشه از وجودشان جوشید و از عجب است که ما با وچود همچین پیر روشن ضمیری، در جا می‌زنیم و راه نمی‌افتیم.
 
وی با طرح سوالاتی مبنی بر اینکه چه زمانی اقتصاد مقاومتی عملی خواهد شد، گفت: مسئله خودکفایی، اعتماد به نفس، عزت نفس و قطع امید از بیگانگان چه زمانی قرار است در وجود ما فرهنگ سازی شود؟ در حالیکه مطالب کلیدی، کاربردی، تربیتی و اجرایی را مقام معظم رهبری به روسای دانشگاه‌ها ارائه کردند البته باید ببینیم چه زمانی تاثر،حرکت و تنوع نیز اتفاق می‌افتد تا دانشگاه‌ها به جهش و تکاپو بیفتند.
 
خطیب جمعه تهران با اشاره به اینکه هزاران مسائل علمی، حقوقی، نظامی، فرهنگی و عرفانی در قرآن وجود دارد، افزود: قرآن کتاب نمونه است، جهان در قرآن منعکس شده است و آرزوی ما این بود که دانشگاه‌ها رنگ قرآن بگیرند.
 
صدیقی با بیان اینکه قدم اول در دانشگاه‌ها فرهنگ است، تاکید کرد: تشکیل اردوهای مختلط کار فرهنگی نیست بلکه کار شیطانی و آمریکایی است زیرا دانشگاه‌های ما باید نماز شب پرور باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های ما باید در طراز قرآن و اسلام باشند، گفت: پژوهش محوری از مسائل بسیار مهم است، باید نیازسنجی در کشور مورد توجه قرار گیرد زیرا رشته‌هایی وجود دارند که با نیاز کشور انطباقی ندارند، همچنین باید در رشته‌های علمی اولویت‌ها در نظر گرفته‌شوند.
 
صدیقی با بیان اینکه مسئله اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش، درون زا و عدالت محور است، افزود: در رفت‌و آمدهایی که با شرکت‌های بزرگ اروپا و آمریکا برقرار می‌شود باید دید چه کسانی ضرر و سود خواهند برد.

تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 آبان 1394
نظرات
داعش حملات و گروگان گیری شب گذشته پاریس را که به کشته شدن دست‌کم 120 نفر انجامید، حملات 11 سپتامبر فرانسه نامید.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندین حمله و انفجار در نزدیکی استادیوم محل برگزاری مسابقه فوتبال آلمان و فرانسه به کشته شدن دست‌کم 120 نفر منجر شده است.
 
داعش بر روی صفحه توییتر خود نوشته است: "پاریس در آتش"
 
گروه تروریستی داعش در صفحات اجتماعی خود با به عهده گرفتن مسئولیت این اقدام تروریستی اعلام کرده است که «این حملات 11 سپتامبر فرانسه است.»

** تعداد عملیات های تروریستی 7 عملیات بوده است. تروریست ها از مردمی که در شب تعطیلی به خیابان ها آمده بودند به رگبار بستند.
 
** فرانس ۲۴: گروگان گیری در سالن کنسرت پاریس

فرانسوا اولاند با تدابیر شدید امنیتی از استادیوم خارج شده و راهی وزارت کشور شد. 
 
** یکی از حملات تروریستی با نارنجک و در درب ورودی ورزشگاه انجام شده که موجب مسدود شدن درب ورزشگاه محل بازی آلمان و فرانسه شده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 271
موضوعات مرتبط: اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394
نظرات
اخیرا فدراسیون روسیه از بمب‌هایی در سوریه استفاده کرده که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی هوایی ارتش فدراسیون روسیه از مهرماه سال جاری با درخواست "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه وارد نبرد علیه تروریسم در این کشور گردید و ده‌ها فروند جنگنده ارتش این کشور شرق اروپایی وارد نبرد با تروریست‌ها شده است.


** عقب نشینی تدریجی تروریست‌ها در سوریه

ارتش روسیه بمباران نقاط مختلفی از سوریه را که تروریست‌ها در آن حضور دارند همچون "حلب"، "حما" ، "ادلب"، "لاذقیه" ، "دیرالزور" و ... را انجام داده  و این بمباران‌ها تاکنون تلفات سنگینی را بر تروریست‌ها وارد آورده است و این پروسه به گفته مقامات روسی حداقل 4 ماه ادامه خواهد داشت.


یکی از تسلیحاتی که نیروی هوایی ارتش روسیه در جنگ با تروریست‌های تکفیری  استفاده می‌کند  "بمب‌های سنگرشکن" (بمب سنگرشکن نوعی بمب  است که برای تخریب اهداف مقاوم شده زیرزمینی همچون پناهگاه‌ها و سنگرهای زیرزمینی و همچنین تاسیسات بتونی مدفون شده در عمق سطح زمین استفاده می‌شود؛ بمب های سنگر شکن که پیشینه ساخت آن به دوران جنگ دوم جهانی بر می‌گردد به علت نفوذ به زیر سطح و انفجار در اعماق زمین، تاثیری بر مناطق اطراف محل اصابت ندارد) است.

تعداد بازدید از این مطلب: 337
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , داعش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394
نظرات
سناتورهای‌کنگره که سیاست‌های ضدایرانی را دنبال می‌کنند در تازه‌ترین اقدام خود علیه برجام پیشنهادی را مطرح کردند.
به‌گزارش خبرنگار حوزه‌مجلس گروه‌سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سناتورهای‌کنگره که اعمال سیاست‌های ضدایرانی را دنبال می‌کنند در تازه‌ترین اقدام خود علیه توافق و سندبرجام، پیشنهاد تشکیل کمیته نظارت بر اجرای برجام را مطرح کردند؛ پیشنهادی که به‌نظر می‌رسد ایجاد مشکل در فضای پسابرجام را پی‌ریزی می‌کند. اقدامی که وکلای ملت درخصوص آن به ارائه تحلیل‌ها و نظرات خود پرداختند.
 

*دوره‌ای به‌نام "پسابرجام" پس از آغاز اجرای برجام 
 
امیدی//


هم‌اکنون توافق هسته‌ای میان ایران و مجموعه کشورهای 1+5 با توجه به آغاز اجرای برجام، دوره‌ای را از سر می‌گذراند که با عنوان "پسابرجام" شناخته می‌شود. دوره‌ای که در آن دو طرف توافق، با صدور بیانیه‌های مشترکی متعهد شدند برنامه جامع اقدام مشترک را که تا پیش از این تنها برروی کاغذ خودنمایی می‌کرد؛ به مرحله عملیاتی درآورند.
 
گفتنی‌است سندبرجام در جمهوری‌اسلامی‌ایران از گذرگاه‌های مجلس‌شورای‌اسلامی‌ و شورای‌عالی ‌امنیت‌ملی عبور کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394
نظرات
واشینگتن پست با ادعای اینکه ایران مفاد توافق هسته‌ای را نقض کرده است، از دولت آمریکا خواست به تعهدات خود در قبال برجام عمل نکند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی واشینگتن پست با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود، مدعی شد: دولت اوباما در ابتدا، حصول برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و گروه 1+5، را توافقی خوب توصیف کرد که تأثیرات مثبتی بر رفتار منطقه‌ای ایران خواهد داشت. این درحالی است که کاخ سفید پس از مدت کوتاهی، با عقب‌نشینی از موضع ابتدایی خود، اعلام کرد این توافق بهترین راه‌حل نیست، اما در مقایسه با جنگ، گزینه مناسب‌تری است. اکنون استدلال دولت این است که «رفتار ایران هر روز خصمانه‌تر می‌شود و این کشور همچنان به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه می‌دهد، اما ما دست‌کم توانسته‌ایم برنامه هسته‌ای تهران را متوقف کنیم.»

این روزنامه در ادامه نوشت: رسانه‌ دولتی ایران سه‌شنبه از توقف جمع‌آوری سانتریفیوژها در دو مرکز غنی‌سازی بدلیل تذکر گروهی از نمایندگان مجلس به «حسن روحانی،» رئیس‌جمهور این کشور، خبر داد. این در حالی است که ایران هفته گذشته اعلام کرده بود طبق مفاد توافق، جمع‌آوری سانتریفیوژهای غیرفعال را در مراکز «نطنز» و «فردو» آغاز کرده است. واشینگتن پست سپس با طرح ادعاهایی بی‌اساس، ایران را متهم به نقض مفاد برجام کرد و از دولت آمریکا بدلیل سکوت درخصوص این موضوع، مورد حمله قرار داد: «کابینه اوباما برای حصول توافق و حفظ آن به هر قیمتی، نهایت تلاش خود را خواهد کرد و در این راه، حتی اقدامات تهران را نیز توجیه می‌کند.»

تعداد بازدید از این مطلب: 250
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , نظامی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
نظرات

11شکم صاف کُن خوراکی

 

داشتن شکمی صاف یک شبه حاصل نمی شود. خوشبختانه می شود با تکیه بر برخی مواد غذایی و صدالبته داشتن تحرک بدنی مناسب به هدف تناسب اندام و داشتن شکمی صاف تر امیدوار بود.

 
چاقی شکمی

انسان همیشه میل به زیبایی و تناسب اندام داشته و دارد. البته شاید در روزگارانی شکم و پایین تنه ی بزرگ و پهن مد روز بود. اما امروزه مشخص شده است که شکم بزرگ نه تنها زیبا نیست بلکه به سلامتی نیز آسیب می زند. البته در برخی موارد نیز شکم بزرگ به دلیل مشکلات گوارشی و نفخ و تجمع گاز است که باید ابتدا این مشکلات رفع شوند. توجه داشته باشید که داشتن شکمی صاف یک شبه حاصل نمی شود. خوشبختانه می شود با تکیه بر برخی مواد غذایی و صدالبته داشتن تحرک بدنی مناسب به هدف تناسب اندام و داشتن شکمی صاف تر امیدوار بود. در این مطلب شما را با چند ماده ی غذایی مفید که مشکلات گوارشی را رفع کرده و شکم را صاف تر می کنند آشنا می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

ریشه ی گیاه بابا آدم

مغربی ها از این گیاه دارویی در آشپزی زیاد استفاده می کنند چون برای سلامتی روده ها فوق العاده است. این گیاه به پیشگیری از ناخوشی های گوارشی کمک می کند چون حاوی میزان قابل توجهی باکتری های مفید است. ریشه ی گیاه باباآدم باعث کاهش تولید سبوم شده و به این ترتیب جوش و آکنه را کاهش می دهد. زمانی که مشکلات گوارشی رفع شوند و معده و روده ها خالی از نفخ و گاز شوند مطمئن باشید شکمتان به میزان زیادی صاف تر می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 628
موضوعات مرتبط: پزشکی و سلامت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
نظرات
رئیس جمهور آمریکا طی دستوری وضع فوق العاده ملی این کشور درباره ایران را تمدید کرد.

برچسب

تعداد بازدید از این مطلب: 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
نظرات
سردار دهقان گفت: با روس ها قرارداد بسته‎ایم و سامانه اس 300 را تا پایان همین سال میلادی تحویل خواهیم گرفت.
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر زمان تحویل سامانه اس 300 پاسخ داد: ما با روسیه قرارداد بسته‎ایم و این قرداد مرحله اجرایی را طی کرده و در پایان همین سال میلادی ما این سامانه را تحویل خواهیم گرفت.

سردار دهقان ادامه داد: نیروهای ما در حال آموزش برای استفاده از این سامانه هستند.

وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد اس 300 های خریداری شده از روسیه گفت: ما سامانه اس 300 را در حد نیاز خود خریده ایم.
تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات

فاصله سنی مناسب بین بچه ها چقدر است؟

همیشه والدینم پیش از آن که من متوجه چیزی شوم، آن را رفع و رجوع  کرده اند! حال می ترسم با این همه ناپختگی، چگونه می توانم با مشکلات زندگی آینده ام مواجه شوم! شاید رفتار والدینم به این دلیل است که من تک فرزندم.

تک فرزند ؛ خانواده

«شهناز دختر بیست ساله ای است که راجع به خود احساس نگرانی می کند، او می گوید: از وقتی چشم باز کردم همه جا پدر و مادرم را دیدیم که چون کوه، پشتم ایستاده اند و اجازه نمی دهد خمی بر آبرویم بیاید، این حالت خیلی دوست داشتنی بود اما چند وقتی است، متوجه شده ام که هیچ از خودم ندارم، نمی توانم تصمیم بگیرم و خوب و بد را از هم تشخیص دهم، همیشه دودل و مردد هستم  و برای انجام هر کاری وقت بسیاری را تلف می کنم، انگاری امروز و فردا کردن عادتم شده است. شاید باورتان نشود، من در این سالها تجربه سخت و ناگواری در زندگی ام تجربه نکرده ام.»

تعداد بازدید از این مطلب: 258
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
حضور پررنگ نظامی روسیه در روزهای اخیر با هدف تقویت جبهه مقاومت مردم سوریه نشان دهنده لجام گسیختگی برنامه های ایالات متحده در خاورمیانه است.
به گزارش خبرنگارسیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،روسیه دارای یک برنامه بلندمدت راهبردی در سوریه است که انتظار می‌رود کرملین در این بین به دنبال نقش محوری و تاثیرگذار خود در منطقه استراتژیک خاورمیانه باشد،چرا که ناامنی در منطقه همواره به سود کاخ سفید  ودستاویزی برای حضور  غیر قانونی نیروهای فرا منطقه ای در خاورمیانه شده است.
 


دولت آمریکا و متحدانش در مبارزه علیه تروریسم نشان دادند،  بیش از آنکه درپی تضعیف و از بین بردن این نیروهای معارض باشند، خواسته یا ناخواسته مواضع نیروهای امثال داعش را تقویت نموده‌اند و بدتر اینکه خاکریزهای جدیدی برای آنها بنا نهاده اند.



پلان آخر «آزادی سوریه» با نقش اولی روسیه
 
تعداد بازدید از این مطلب: 153
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
کمی دقت در مسئله سوریه ثابت می‌کند که مسئله این سرزمین، شورشی خارجی بیش نیست.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا قربانی ـ‌ چند سالی می‌شود که تاریخ منطقه غرب آسیا ورق خورده و طوفانی از التهاب و آشوب این منطقه را فرا گرفته است، به طوری که بسیاری از کشورهای منطقه درگیر این طوفان شده‌اند. اما سوالی که باقی است این است که چرا در جریان این طوفان که به حق در برخی کشورهای عربی به وقوع پیوست خشک و تر با هم سوختند؟ و برخی دیگر از کشورها نیز صحنه نا آرامی‌های ساختگی کشورهای غربی شدند؟ چگونه شد که سوریه هدف قرار گرفت؟
اما در این میان هستند کشورهایی که از حق و حقیقت دفاع می‌کنند. کشورهایی هستنند که در جبهه مقاومت، مردانه می‌جنگند. جبهه‌ای که شامل اعضایی چون جمهوری اسلامی ایران، سوریه، حزب‌الله لبنان و یمن است.


 
حمایت از سوریه حمایت از جبهه مقاومت است
 
چرا جمهوری اسلامی ایران از سوریه حمایت می‌کند؟

کمک‌های متسشاری ایران در سوریه را می توان از چند زاویه مورد تحلیل قرار داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 238
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
سوال اینجاست که آیا پس از سفر "فرمانده نهاجا" به چین، خرید جنگنده "جی 10" انجام می‌شود؟

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته گذشته امیر سرتیپ "حسن شاه‌صفی" فرمانده نهاجا سفری به جمهوری خلق چین داشت و در زمینه گسترش روابط نظامی با مقامات عالی‌رتبه چین دیدار و گفتگو کرد.



*** چرا فرمانده نهاجا به چین سفر کرد؟

سوالی که مطرح می‌شود اینکه چرا فرمانده نهاجا به چین سفر کرد؟ جمهوری خلق چین به عنوان یک کشوری که در منطقه شرق آسیا قرار دارد، در یک دهه اخیر رابطه خوبی با ایران داشته و گسترش روابط در حوزه نظامی و  پیگیری دیپلماسی دفاعی مقامات عالی‌رتبه دو کشور ؛ سطح روابط نظامی در حوزه آموزش و تجهیزات و بررسی راهکارهای دفاعی منطقه‌ای، انجام رزمایش‌های نظامی مشترک افزایش خواهد یافت.


امروز شرایط منطقه‌ ایجاب می‌کند تا راه‌حل‌های مشترک در زمینه‌های مختلف بررسی شود و "موضوع سوریه"  نقطه اشتراک ایران، چین، فدراسیون روسیه بوده که البته در این زمینه کشورها نقطه‌نظرات و ایده‌های خود را در ادوار مختلف مطرح کرده‌اند.



*** توسعه دیپلماسی راهبردی نهاجا

امیر سرتیپ "حسن شاه‌صفی" فرمانده نهاجا با سفر به "پکن" به دنبال گسترش روابط نظامی دو کشور، انجام توافق‌های دوجانبه در سطوح نظامی با در نظرگرفتن اصول و منافع ملی، حل مسائل منطقه‌ای با تاکید بر هم‌افزایی "تهران_ پکن" خصوصا در موضوع سوریه و عراق و  برگزاری مانورهای مشترک از طریق دیپلماسی دفاعی بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 195
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
اعطای وام 25 میلیونی خودرو فرصتی طلایی برای مردم و خودروسازان است به شرط آنکه خودروسازان در ابتدای کار به وعده‎های خود مبنی بر بازپرداخت اقساط هفت ساله پشت پا نزنند.
بازپرداخت وام 25 میلیونی خرید خودرو از دیشب 3 سال آب رفتبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،هیجدهم آبان ماه سالجاری نمایندگی های ایران خودرو و ساپیا منتظر استقبال از مردمی بودند که طی سال های اخیر کمتر تمایلی به مراجعه به آنها داشتند. علت این ماجرا را شاید بتوان در شرایط رویایی که بانک مرکزی خلق کرد، یافت.

موضوعی که خودرو سازها مثل همیشه آن را نقش برآب کردند.

بر اساس آنچه که بانک مرکزی اعلام کرده بود این گونه برداشت می‌شد که این طرح می‌تواند منجر به افزایش رضایت‌مندی مردم و متقاضیان خرید خودرو از تسهیلات ارائه شده از سوی دولت باشد و همین زمینه خروج بازار خودرو از رکود را فراهم کند اما این خوشبینی از طرح اعطای تسهیلات 25 میلیون تومانی بیشتر از یک روز دوام نیاورد و بر اساس پیگیری‌های تلفنی و حضوری بسیاری از متقاضیان خرید خودرو به باشگاه خبرنگاران متوجه شدیم که هیچ یک از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو و سایپا تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو را در اقساط هفت ساله ارائه نکردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 259
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه در کاخ الیزه 2 ساعت بیشتر به طول نخواهد انجامید.
تعداد بازدید از این مطلب: 267
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
این کودکان یا نشات گرفته از رابطه‌ای نامشروع هستند و یاخانواده آنها دچار مشکلات مالی و اعتیاد هستند.

زندگی بچه هایی که نه پدر دارند نه مادر !به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ مائده سادات زرگری :

 

 کودکانی که سر راه گذاشته می‌شوند در بیشتر موارد یا نشات گرفته از رابطه‌ای نامشروع هستند و یاخانواده آنها دچار مشکلات مالی و اعتیاد هستند. برخی از این کودکان هیچ تصویری از والدینشان ندارند و یا حتی هیچ وقت به خانه برده نشده‌اند وقتی از همان بیمارستان چشم به جهان گشوده‌اند سر راه گذاشته شده اند .متأسفانه آمارشان کم نیست و هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود کودکانی که شاید هیچ وقت شناسنامه‌ای نداشته و نمی‌دانند چه زمانی به دنیا آمده اند که برای خود  جشن تولد بگیرند و یا وقتی چشم باز کرده‌اندآنها را با چه نامی صدا می‌زدند  این کابوس همیشه همراه آنها است اینگونه کودکان به دلایل مختلفی اعم از اعتیاد والدین، طلاق، بدسرپرستی و بی سرپرستی، معلولیت و فقرو... سر راهی هستند.

 

*** چراغ اعتیاد همواره روشن است

 

این بار هم پای اعتیاد به میان می آید برخی از کودکانی که سر راه گذاشته می‌شوند والدین معتاد دارند والدینی که خود در خیابان‌ها به سر می‌برند و یا کارتن خوابانی که ناخواسته کودکی را به دنیا می آورندوبه دلیل نداشتن سر پناه راضی به گذاشتن فرزندشان در مقابل امامزاده‌ها و یا خیابان‌های بالای شهر می‌شوند.

کودک خود را سر راه می‌گذارند که شاید سرگذشت بهتری برای فرزندشان رقم بخورد. والدین این کودکان به این مسئله که شاید کودکشان باسر راه گذاشتن به سرنوشت آنها دچار شود بی توجه هستند به نظر آنهاحتماً کودکشان سرراه خانواده‌ای ثروتمند قرار می‌گیرد اما این تصور آنها است! شاید سرگذشت دیگری مانند قرار گرفتن سر راه افراد معتاد، فروختن کودک و یا سوءاستفاده از وی برای فروختن مواد مخدر و ...برایش رقم بخورد.

تعداد بازدید از این مطلب: 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
وزیرامور خارجه با بیان اینکه ما نگران شرایط پسا برجام هستیم، گفت: فضای پس از برجام فرصتی است که باید از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.
ظریف: فرصت فضای پس از برجام نباید دچار مجادلات داخلی شودبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ "محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان در نشست مشترک استان‌داران و روسای نمایندگان ایران در خارج از کشور که در روز دوشنبه( 18 آبان ماه)در محل وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه فرصت مناسبی فراهم شد تا در یک جمع صمیمی بحث های مربوط همکاری‌ استان‌های کشور و نمایندگان ایران در خارج از کشور در این مقطع حساس بررسی شود، اظهار داشت: سمینار امسال دو موضوع اساسی دارد که یکی از این موضوعات بهره‌برداری از شرایط ایجاد شده در فضای بین‌المللی پس از برجام برای پیشبرد اهداف سیاست اقتصادی مقاومتی، توسعه کشور و کمک به معیشت مردم است.
 
وی افزود: در این حوزه زمینه همکاری بین استان‌ها و نمایندگان ما وجود دارد.
 
وزیر امور خارجه با اشاره به دومین موضوع اساسی تصریح کرد: موضوع دیگر رسیدگی وضعیتمان با همسایگانمان است. با توجه به شرایط امروز منطقه استانداران به ویژه استان داران مرزی باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند، چراکه منطقه ما امروز با یک خطر جدی و شدید مواجه است و آن خطر افراط‌ گرایی فرقه‌گرایی بی‌حساب و کتاب، بی‌حد و مرز و ناشی از سیاست‌های غلط و کوتاه‌بینانه برخی از بازیگران بین‌المللی است.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
اخیرا وزیر دفاع آمریکا ادعایی ضدایرانی مطرح کرده که قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تهدیدات مقامات آمریکایی به یک موضوع پرتکرار و نخ‌نما شده  تبدیل گردیده که لزوم اشاره به برخی نکات در این زمینه حائز اهمیت است.


مقامات آمریکایی در سمت‌های مختلف تهدیدات متنوعی را مطرح کردند که از جمله این مقامات می‌توان به "باراک اوباما" رئیس جمهور، "وندی شرمن" معاون وزیر امور خارجه، "جان کری" وزیر امور خارجه و "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا اشاره کرد. البته پرتکرارترین این تهدیدات متعلق به "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا بوده که با مطرح کردن تهدید حمله نظامی با "بمب‌های سنگرشکن" به دنبال مرعوب ساختن ایران است.









تعداد بازدید از این مطلب: 203
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
گروه تروریستی داعش در ادامه جنایت‌های خود، 200 کودک را در مکانی نامشخص اعدام کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش در اقدامی وحشیانه 200 کودک را تیرباران کرد.
 
فیلم منتشر شده بیانگر آن است که داعش این کودکان را به بهانه خودداری از پیوستن به این گروه تروریستی اعدام کرده است.
 
روزنامه "الرأی العام" کویت، تأکید کرد در این فیلم، مکان این جنایت مشخص نیست و تنها جرم این کودکان این بود که با پیوستن به داعش مخالفت کرده بودند.
 
داعش 200 کودک بی‌گناه را تیرباران کرد
 

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
 
تعداد بازدید از این مطلب: 264
موضوعات مرتبط: حوادث , داعش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
دقايقی پيش ششمين جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی وقضايی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛دقايقی پيش ششمين جلسه دادگاه متهم نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی به منظور قرائت ادامه دفاعيات توسط متهم پرونده آغاز شد.
 
بنابر اين گزارش تا کنون 5 جسله از دادگاه پرونده متهم نفتی برگزار شده که سه جلسه اول دادگاه که در تارخ 12،11 و13 مهر ماه تشکيل شدند به قرائت کيفر خواست توسط نماينده دادستان اختصاص پيدا کرد و دو جلسه بعدی دادگاه که در تاريخ 9 و10 آبان ماه برگزار شدند متهم نفتی 52 صفحه از دفاعيات 200 صفحه ای خود را قرائت کرد.
 
به گفته کوهپايه زاده وکيل مدافع متهم نفتی براساس قانون جلسه امروز نيز بايد به قرائت دفاعيات متهم اختصاص پيدا کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 248
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: بنزین 700 تومانی تا پایان آبان ماه اعتبار دارد و تمدید نمی‌شود.

12 روز مهلت برای بنزین 700 تومانی باقی مانده/ تمدیدی در کار نیست

بیژن حاج محمد رضا رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بنزین 700 تومانی اظهار داشت: با توجه به اینکه بنزین 700 تومانی به مدت سه ماه از سوی مسئولین تمدید شد و تصور بر این است که این مهلت زمانی که تا پایان آبان ماه سال جاری بود تمدید نشود.
 
وی تصریح کرد: هم اکنون 450 میلیون لیتر بنزین 700 تومانی در کارت‌های سوخت باقی مانده است که از اول آذر ماه در صورت تمدید نشدن به قیمت 1000 تومان در جایگاه‌ها عرضه خواهد شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 251
موضوعات مرتبط: اجتماعی , اقتصادی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.











ا

تعداد بازدید از این مطلب: 292
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
خلاصه اخبار و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر بخوانید.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.
 
چچنی داعشی هنگام آتش‌بار سنگین ارتش و نیروهای مردمی سوریه هدف قرار گرفت.
 
جهاد نکاح 16 داعشی را دچار ایدز کرد/داعش 200 کودک بی‌گناه را تیرباران کرد
 
دو زن مبتلا به بیماری ایدز که در جهاد نکاح فعالیت داشتند تاکنون در شهر المیادین سوریه 16 عضو داعش را به این بیماری مبتلا کرده اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 500
موضوعات مرتبط: حوادث , داعش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
واژه ال نینو این روزها نقل قول بسیاری از محافل خانوادگی و عمومی شده و در این میان عده‌ای نگران از زمستانی بس ناجوانمردانه سرد هستند و برخی دیگر با اتکاء به پیش بینی های هواشناسی آن را بی خطر و عادی قلمداد می‌کنند.

 

 

آماده//////////// بلاتکلیفی مردم از ‌ال ‌نینوی زمستانی!به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به طور معمول وضعیت جوی و آب و هوایی جزء اخباری به شمار می‌رود که مخاطبان بسیاری دارد و لابه لای موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی.... اخبار این حوزه با جذابیت خاص همراه است.

 

حس کنجکاوی، کسب آگاهی از میزان دما، آفتابی و یا ابری بودن وضعیت آب و هوایی موضوعی است که همواره چشم ها و گوش های بسیاری را به دنبال خود می‌کشد.

 

در ‌واپسین روزهای نخستین ماه پاییزی بود که در لابه لای سطور اخبار رسانه ها و جراید واژه ‌ال ‌نینو بر سر زبان ها افتاد.

 

در شرایطی که موضوع ‌برجام، حواشی نامه چهار وزیر به رئیس جمهور تحولات منطقه خاورمیانه، اختلاف و توطئه در خاندان آل سعود و .... در سر تیتر اخبار خبرگزاری ها قرار داشت، مرکز پیش بینی آب و هوای امریکا خبر وقوع زمستانی سرد در خاورمیانه را داد.

 

‌ال‌ ‌نینو یا ‌ال ‌نینیو،‌ یکی از چرخه های مشهور آب و هوایی جهان است که هر 2تا 7سال یک بار باعث ایجاد ناهنجاری های بزرگی در آب و هوای سیاره زمین می‌شود و از جمله این ناهنجاری ها می توان به سیلاب های ناگهانی، خشکسالی و یا قحطی اشاره کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 206
موضوعات مرتبط: علمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات

آسپیرین؛ قرصی با اثرات باور نکردنی

 

آسپیرین جزو قدیمی ترین قرص های تولید شده در جهان است. با این حال در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و آزمایش های بیشتری روی آن انجام گرفته است. آسپرین یا استیل سالیسیلیک اسید به عنوان یک داروی ضدالتهاب شناخته شده است. این دارو جزو داورهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (غیرکورتونی) محسوب می شود که در کاهش درد و تسکین تب نقش می دارد. از این دارو برای تسکین دردهای روماتیسمی نیز استفاده می شود.

 
آسپیرین

آسپرین برای مقابله با  سکته ی قلبی عروقی
بیش از 20 سال است که اثرات مثبت آسپیرین در حفاظت از سلامت قلب آشکار شده است. این دارو با مسدود کردن تجمع پلاکت ها، باعث رقیق و روان شدن خون شده و به این ترتیب از تشکیل لخته های خونی پیشگیری می کند. برای پیشگیری از بروز سکته های قلبی یا مغزی استفاده از دز پایین این داور موثر است. این دارو برای افرادی که به واسطه ی چاقی، فشار خون بالا،عوامل وراثتی، مصرف دخانیات و دیابت در معرض خطر سکته قرار دارند یا افرادی که قبلا سکته ی مغزی کرده اند تجویر می شود. آسپرین همچنین در بیمارانی که دارای استنت عروق کرونری هستند نیز استفاده می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 420
برچسب‌ها: آسپرین , قرص آسپرین ,
موضوعات مرتبط: ورزشی , پزشکی و سلامت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات

امام مهدی علیه السلام؛ آینه جمال و جلال الهی

خداوند، پیامبران و امامان علیهم السلام را برای هدایت و دستگیری مردم فرستاده است. بررسی سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام حاکی از تلاش آن بزرگواران برای رشد و تعالی انسانها و دستگیری از مردم است. امام مهدی علیه السلام نیز به عنوان آخرین ذخیره الهی و ختم کننده جانشینان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله سیره اجداد مطهرشان را ادامه خواهند داد. ظهور امام مهدی علیه السلام و قیام ایشان همانند رسول اکرم صلی الله علیه و آله پیام رحمت را برای جهانیان به همراه خواهد داشت و برای فریادرسی و دستگیری از مردم خواهند آمد. ایشان بهار دلها و خرمی روزگاران هستند.  1

 
بقیه الله
تعداد بازدید از این مطلب: 494
موضوعات مرتبط: مذهبی , ظهور و مهدویت , قرآنی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود