برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز نخست المپیک

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 290
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 4275
بازدید سال : 9675
بازدید کلی : 149984

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
ورزشکاران کشورمان در نخستین روز بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ در رشته‎های تیراندازی، دوچرخه‎سواری، قایقرانی و تنیس روی میز به مصاف حریفان می‎روند.
به گزارش مشرق، المپیک، المپیک، المپیک. این نامی است که از بامداد روز (شنبه) 16 مردادماه به وفور در سراسر ایران شنیده خواهد شد.

سی و یکمین دوره بازی‎های المپیک رسماً از بامداد شنبه آغاز خواهد شد و 206 کشور از سراسر این کره‎ خاکی تلا‎ش‎های چهار ساله خود را به منصه ظهور می‎گذارند. چه کشوری که با 555 ورزشکار به این رویداد آمده است چه کشور‎هایی که تنها با یک ورزشکار در این رویداد بزرگ حضور دارند، همه و همه برای کسب مدال‎ طلا تلاش می‎کند تا توانایی‎های ورزش خود را به دنیا نشان بدهند.

کشورمان در این دوره از بازی‎ها 63  ورزشکار در 14 رشته دارد. والیبال، کشتی(آزاد و فرنگی)، دوومیدانی، وزنه‌برداری، شنا، جودو، دوچرخه‎سواری، بوکس، قایقرانی، تکواندو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز و شمشیربازی رشته‎های کاروان ورزشی ایران این فستیوال بزرگ هستند.

زهرا نعمتی، نخستین ورزشکار کشورمان است که به مصاف حریفانش می‎رود. او پیش از آغاز مراسم افتتاحیه و از ساعت 20:30 روز جمعه در مرحله تعیین جدول رده‎بندی به مصاف 63 تیرانداز خواهد رفت. نعمتی پس از اینکه رقابتش به اتمام رسید، باید خود را برای مراسم افتتاحیه آماده کند. این مراسم از ساعت 3:30 بامداد شنبه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

پس از مراسم افتتاحیه، الهه احمدی و نجمه خدمتی در رشته تفنگ بادی 10 متر باید به مصاف رقیبان خود بروند. در این رشته که مرحله مقدماتی آن از ساعت 4:00 آغاز می‏‎شود، 51 ورزشکار حضور دارند. رقابت نهایی این مسابقات ساعت 18:00 همان روز برگزار خواهد شد.

اواسط مسابقات تیراندازی بانوان، رکاب‎زنان کشورمان در رشته استقامات جاده به مصاف حریفان خود خواهند رفت. قادر میزبانی، میرصمدپور سیدی و آروین معظمی گودرزی سه رکاب‎زن کشورمان در این رقابت خواهند بود. البته تا به این لحظه هنوز استارت لیست سنگین‎ترین رقابت المپیک اعلام نشده است. این رقابت ساعت 17:00 خواهد بود.

رقابت‎های روئینگ تک نفره بانوان از ساعت 17:00 در 6 گروه آغاز می‎شود که هنوز استارت لیست این مسابقات اعلام نشده و مشخص نیست مهسا جاور تنها نماینده قایقرانی زنان ایران در کدام گروه قرار خواهد داشت.

از ساعت 18:00 نیما عالمیان در رقابت‎های تنیس روی میز باید به مصاف «جی اچ ای کاناک» 16 ساله امریکایی برود. از ساعت 22:00 هم ندا شهسواری به مصاف «الکساندرا پیرووالوا» بلاروس می‎رود و در همین روز  و از ساعت 2:30 بامداد نوشاد عالمیان در دور رقابت‎های به مصاف «بویان توکیچ» اسلوونیایی باید برود.

سایر ورزشکاران کشورمان در روزهای آینده به مصاف حریفان می‎روند.

تمامی ساعت‎های قید شده به وقت تهران است.

منبع: تسنیم
مطالب مرتبط

تعداد بازدید از این مطلب: 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود