ایمیل های قبلی همسرتان را چک کنید

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 935
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 945
بازدید ماه : 4920
بازدید سال : 10320
بازدید کلی : 150629

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : 9 شهريور 1394
نظرات

ایمیل های قبلی همسرتان را چک کنید   

 


در گذشته با کسی در ارتباط بودی؟ به جز من به چند نفر گفتی که : دوستت دارم؟

رایانه

بی شک اکثر علومی که امروزه کار بشریت را آسان نموده است از طریق کنجکاوی و کنکاش در طبیعت توسط نیاکان ما به دست آمده است که این روند همچنان ادامه دارد. اما هر چقدر کنجکاوی در علم طبیعت امر مفید و خوبی باشد در خانواده امری بسی مذموم و نا پسند به شمار می رود. نگران نباشید منظورم این نیست که کسی برای پیشرفت خانواده کنجکاوی نکند بلکه منظورم کنکاش در گذشته زوجین می باشد.
کنکاش در گذشته چیست؟ بعضی از زوجین بعد از ازدواج نسبت به گذشته همسرشان بد بین می شوند یا اینکه دوست دارند در مورد گذشته همسرشان بیشتر بدانند و این موضوع را حق مسلم خود می دانند و در نهایت به مسائلی می رسند که باب میل شان نیست نا گفته نماند بعضی از مردان چنین رفتارهایی را غیرت تلقی می کنند غافل از اینکه امام علی علیه السلام می فرمایند:«إِیّاكَ و َالتَّغایُرَ فى غَیرِ مَوضِعِ غَیرَةٍ فَإِنَّ ذلِكَ یَدعُو الصَّحیحَةَ إِلَى السُّقمِ وَ البَریئَةَ إِلَى الرَیبِ... ؛از غیرت نابجا بپرهیز زیرا این كار، زن درستكار را به انحراف و زن پاكدامن را به تردید مى كشاند.»[1]
 با توجه به روایت فوق و حکم عقل مشخص می شود غیرت این چنینی سر از بی غیرتی در می اورد و بین غیرت، بی غیرتی و همچنین بد بینی تار مویی فاصله است که بعضا این سه مورد در هم ادغام می شوند که تفکیک آن کار بس دشواری خواهد بود و از دست هر کسی بر نخواهد آمد. در مباحث مشاوره ای از سوالات با این محتوا کم نداشتیم مثلا خانم فاطمه از زنجان برای ما نوشته بود: «شوهرم به شدت در مورد گذشته ام تحقیق می کند و هر شب قران را می آورد و جلو من می گذارد که باید به کتاب خداوند قسم یاد کنی که در گذشته با کسی ارتباط نداشته ای و یا با شخصی دوست نبودی!»



تعداد بازدید از این مطلب: 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود