بازتاب فرمایشات مقام معظم رهبری در سی ان ان

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 494
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 504
بازدید ماه : 4479
بازدید سال : 9879
بازدید کلی : 150188

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 11 آبان 1394
نظرات
شبکه تلویزیونی سی ان ان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سوریه را بازتاب داد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی ان ان در گزارشی گفت: رهبر معظم ایران خواستار توقف کمک ها به مخالفان سوری شد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: رهبر معظم ایران گفته است راه حل برای مسئله سوریه انتخابات است و لازم است کمک های نظامی و مالی به مخالفان متوقف گردد.

نیک پاتون والش خبرنگار سی ان ان در گزارشی از ترکیه گفت: گفتگوهای اخیر وین متاسفانه هیچ تاثیری در داخل سوریه نداشته است. آنچه که جالب است مسئله انتخابات است. چگونه می توان انتخابات را در کشوری مانند سوریه که دارای شکاف فرقه ای است و جنگ در آن ادامه دارد، سازماندهی کرد.

آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران گفته است باید کمک ها به مخالفان در سوریه متوقف شود. این در حالی است که آمریکا ساعاتی قبل از این اظهارات اعلام کرده بود صد میلیون دلار برای زیرساخت های آسیب دیده و کمک های بشردوستانه به مخالفان سوری می دهد. بنابراین هیچ تغییری پس از گفتگوهای وین روی نداده است.

وی گفت: عقیده جالب برگزاری انتخابات که در آن آوارگان سوری بتوانند رای دهند،تاریخ ندارد، زیرا این آوارگان از کشور دور شده اند.

خبرنگار سی ان ان اضافه کرد: از خط قرمزهای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره سوریه عبور شده است. یکی از این خط قرمزها استفاده از تسلیحات شیمیایی بود که بشار اسد از آن استفاده کرد. بنابراین باراک اوباما ناچار شد که قول خود را عملی نکند، زیرا اوضاع سوریه بیش از آن که هر کسی تصور آن را بکند، وحشتناک شد.

امروز برخی از گروههای شورشی در رسانه های جمعی نشان دادند که در شرق دمشق پایتخت سوریه زندانیان شیعه علوی را در قفس ها قرار می دهند تا از آنها به عنوان سپر انسانی در برابر حملات هوایی رژیم استفاده کنند.

خبرنگار سی ان ان گفت: همچنین از واشنگتن به خاطر نداشتن خط مشی برای ورود به مناقشه انتقاد شده است. باراک اوباما از زمانی که رئیس جمهور شد گفت که از اقدام نظامی جلوگیری می کند و آمریکا تاکنون نیز این کار را انجام نداده است.


تعداد بازدید از این مطلب: 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود