از خلبانی بنیامین در آمریکا تا فلافل خوردن محمد علیزاده و عکس صابر ابر با دختر مهناز افشار

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 822
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 832
بازدید ماه : 4807
بازدید سال : 10207
بازدید کلی : 150516

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگارن جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام تصاویری کمتر دیده شده و خاطره انگیز از حضور رهبر انقلاب در حرم حضرت زینب (س) که مربوط به سال 1363 می باشد را به اشتراک گذاشت.

رهبر انقلاب در حرم حضرت زینب (س) +عکس

رهبر انقلاب در حرم حضرت زینب (س) +عکس
حضور رهبر انقلاب در حرم حضرت زینب (س) - سوریه - 1363


بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان که مدتی است برای اجرای کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا به این کشور سفر کرده است، با انتشار تصویری از اینکه توانسته است در آسمان شهر کالیفرنیا پرواز کند ابراز خوشحالی کرد.

خلبانی بنیامین در آسمان کالیفرنیا +عکس

سلام به همه فكرش رو هم نمى كردم قبل از اين كه پشت فرمون يه ماشين بشينم و رانندگى كنم، خلبان يه هواپيماى كوچولو باشم و تو آسمون كاليفرنيا پرواز كنم. ممنون از سليم احمدى كه از جونش گذشت و بهم اعتماد كرد!

رامبد جوان هم یک میلیونی شد، وی در رابطه با همین موضوع ویدئویی سلفی در پشت صحنه خندوانه به اشتراک گذاشت و به طرفدارانش تبریک گفت.

اینستاگردی
یک میلونیی ملینووو میلیونیم شدنمون مبارک!

محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی یادگاری از پشت صحنه فیلم سینمایی آشوب همراه با کوروش تهامی، رامین ناصرنصیر و نیما فلاح را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

سلفی محمدرضا هدایتی در هفتاد سال پیش +عکس
با كوروش تهامى رامين ناصر نصير ونيما فلاح در خيابان لاله زار هفتاد سال پيش، در فيلم سينمايى "آشوب" كار آقاى راستگفتار

محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان هم از فلافل خوردن در اهواز جا نماند و در سفری که برای اجرای کنسرت به اهواز داشته است همراه با دوستان خود فلافل و سمبوسه خورد و سلفی یادگاری خود را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
کنسرت امشبم در اهواز و کنار مردم خونگرمش برای منو بچه های ارکستر خیلی لذت بخش بود.یه کنسرت پرخاطره با مردمی دوست داشتنی.بعد کنسرتم رفتیم لشکراباد فلافل و سمبوسه زدیم بر بدن.جای همتون خالی.

صابر ابر بازیگر سینما و تلویزیون عکسی که مهناز افشار از او در کنار لیا گرفته است را به اشتراک گذاشت و برای دختر کوچولو مهناز افشار آرزوی سلامتی کرد.

اینستاگردی
در گوش لیا جانم یه چیز گفتم: دعا کن برای روزهای خوب... صدای تو بیواسطه به خدا میرسد.
خدا تو رو برای ما حفظ کنه

داریوش فرضیایی با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش از برخی برخوردها در فضای مجازی گلایه کرد و گفت: در فضای مجازی هیچکس چهره اش واقعی نیست!

گلایه عموپورنگ از فضای مجازی +اینستاپست
چه محیط عجیبی ایه این فضای مجازی
از یه طرف قربون صدقه ات ميرن
از طرف ديگه برای همکارات توی دایرکت مینویسن فلانی اينجور ؛ فلانی اونجور
به راستی که به هیچ چیز اینجا نباید دل بست
چون اينجا هیچکس چهره اش واقعی نیست
خدایا شکرت...

علی اوجی هم یک عکس سلفی جالب با مهدی ژوله به اشتراک گذاشت و تولد دختر او را تبریک گفت.

از خلبانی بنیامین در آمریکا تا فلافل خوردن محمد علیزاده و عکس صابر ابر با دختر مهناز افشار///ساعت 15 منتشر شود/////
ژوله ترکوند، خیلى در خندوانه بى نظیر بود و فراتر از انتظار بود
بنظرم براى یک نویسنده این همه نمک زیاده، خیلى کیف کردم
براى کسانى که ژوله رو نمیشناسن باید بگم این بشر فوق العاده س، من که خیلى دوسش دارم
در ضمن از همین جا تولد فرزند نازنین و دوست داشتنى یعنى گندم ژوله کوچولو رو به خودش و همسر مهربانش تبریک میگم

حامد زمانی خواننده مذهبی کشورمان با انتشار متنی از وضع کنونی دانشگاه ها و فضای مجازی انتقاد کرد و دانشگاه را تنها محلی برای برخورد نظرات مختلف و کسب تجربه های بی ربط با تخصص دانست.

انتقاد حامد زمانی از وضع دانشگاه و فضای مجازی +اینستاپست
چون این روزا بحث درس و مشق و فضای مجازی داغه بعنوان یه دانشجوی سرخورده عرض می کنم: اگه شما و خونواده هاتون دنبال مدرک گرفتنید، خب من حرفی ندارم اما اگه منتظرید که توی مدرسه و دانشگاه چیز به درد بخوری یاد شما بدن و شما رو برای شغل آیندتون آماده کنن و بعد از دانشگاه وارد دنیای کار بشید سخت در اشتباهید...
دانشگاه شاید برای برخورد نظرات مختلف و کسب تجربه های بی ربط با درس و تخصصتون مناسب باشه اما اینو بدونید هر چی قراره یاد بگیرید رو خودتون باید برید دنبالش و یکی از اهداف اصلی ما توی گروهها اینه که کاری کنیم فضای مجازی بیشتر از مدرسه و دانشگاه بدرتون بخوره.

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال درحمایت از اهدای عضو با نوشتن 8=1 بر روی کف دست خود و انتشار آن در صفحه اینستاگرامش از همراهانش خواست تا با رنگ کردن کف دست راست خود به این جریان فرهنگی بپیوندند.

بازیکن استقلال جریان فرهنگی راه انداخت +اینستاپست
سلام همراهان خوبم در چالش اهدا عضو این آمار و اطلاعات رو براتون گذاشتم تا وسعت کارتون رو بدونید: سالانه ٥تا٨ هزار فرد دچار مرگ مغزی می شوند که نیمی از آنها قابلیت اهدا و بخشش عضو را دارند.
از طرف دیگر حدود ٢٥ هزار نفر در لیست انتظار هستند که تنها راه نجاتشان دریافت عضو است.
در سال ٩٢ کمتر از ٧٠٠ نفر اهدا شدند و این یعنی از لیست انتظار روزانه ٧ تا ١٠ نفر جان خود را از دست می دهند ، افرادی که می توانستند زندگی کنند و این میان مشکل اصلی نشناختن مرگ مغزی به عنوان مرگ قطعی و از بین رفتن اعضای بدن فرد مرگ مغزی به دلیل رضایت ندادن یا دیر رضایت دادن خانواده است.
***متاسفانه این روز ها هر ٢/٥ ساعت یک ایرانی از لیست انتظار جان خود را از دست می دهد...!! ***
همراهان عزیز اهدای عضو؛ لطفا با پررنگ کردن خطوط کف دست راستتان با طرح 8=1 و قرار دادن عکستان در صفحات اجتماعی با هشتگ #یک_مساوی_هشت به این جریان فرهنگی بپیوندید.

8=1 یعنی هر یک بخشنده عضو می تواند به طور بالقوه جان ٨ نفر را نجات دهد و این به غیر از بخشش نسوج است که ارتقاء دهنده ی کیفیت زندگی تعداد کثیری از انسان ها است.


تعداد بازدید از این مطلب: 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود